مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:302021-11-02سياسي

رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود


رییس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر گفت: رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهراب کیانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای فضای مجازی در استان خبر داد و اظهار داشت: رویداد تولید محتوای فضای مجازی در استان بوشهر از 12 تا 14 آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بسیج بوشهر برگزار می شود.

وی جمعه 14 آبان ماه را زمان اختتامیه سومین دوره رویداد تولید محتوایی فضای مجازی استان بوشهر اعلام کرد و گفت: رویداد یاد شده فردا با حضور مسئول فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ایران برگزار می شود.

رییس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر با بیان اینکه رویداد یاد شده را در بخش های ملی، پویانمایی، موشن گرافیک، اپلیکیشن و بازی های یارانه ای دانست و بیان کرد: در بخش استانی نیز تولید پوستر و کلیپ مورد توجه برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر قرار دارد.

کیانی با بیان اینکه جوانان به صورت گروهی و فردی در این رویداد در مدت 2 روز به تولید محتوا می پردازند خاطر نشان کرد: محتواهای تولید شده در روز پایانی پس از بررسی به برترین ها جوایزی اهدا می شود و برترین ها به مرحله کشوری که در پایان آبان ماه برگزار می شود راه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود

رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می شود