مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-02اجتماعي

راه اندازی کلاس های تقویتی برای ارتقای آموزش مقطع متوسطه


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستاوردهای آموزش در فضای مجازی را بهره مندی از شیوه یادگیری ترکیبی و تلفیقی دانست و به استفاده از این شیوه در سال تحصیلی جاری تأکید کرد.

- مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستاوردهای آموزش در فضای مجازی را بهره مندی از شیوه یادگیری ترکیبی و تلفیقی دانست و به استفاده از این شیوه در سال تحصیلی جاری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست معاونین آموزش متوسطه لرستان که با حضور مدیر کل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید، آخرین وضعیت فعالیت آموزش حضوری دانش آموزان و چشم انداز آموزش متوسطه نظری در استان لرستان بررسی شد.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به پاندمی کرونا و وضعیت آموزش در کشور گفت: باید برنامه ریزی دقیقی برای جبران افت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان کشور انجام شود.

سلطانیان گفت: با بررسی شاخص های مختلف آموزش متوسطه تصویر روشنی از توفیقات، دستاوردها و نقاط قابل بهبود حاصل می شود و با بصیرت لازم می توان نسبت به برنامه ریزی دقیق در جهت ارتقاء کیفیت فرایند یاددهی یادگیری برنامه ریزی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلاس های تقویتی برای ارتقای آموزش مقطع متوسطه

راه اندازی کلاس های تقویتی برای ارتقای آموزش مقطع متوسطه