مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-02اجتماعي

اعتباری برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دریافت نکردیم


معاون اجرایی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: تا کنون برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس اعتباری لحاظ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حمید شیرازیان بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد: برای استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس تاکنون هیچ اعتباری در  اختیار ما گذاشته نشده است اما با توجه به اهمیت موضوع چنانچه در این زمینه موارد خاصی وجود داشته باشد به صورت تعهدی به پیمانکار سپرده می شود.

وی با بیان اینکه با وجود عدم تخصیص اعتباری طی امسال، بازسازی یکی از  مدارس به صورت تعهدی در دست اقدام است گفت: مجموع اعتبار اختصاص یافته از محل اعتبارات نوسازی مدارس استان به نهاوند و منطقه خزل حدود 2 میلیارد تومان است.

 معاون اجرایی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان ادامه داد: تا کنون 320 میلیارد تومان از این بودجه تخصیص داده شده که در زمینه تعمیرات اساسی، پرداخت مطالبات پیمانکاران و سایر فصول هزینه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ساختمان اداری آموزش و پرورش نهاوند بیش از 10 سال است که نیمه تمام باقی مانده است برای تکمیل آن ابتدا باید یک میلیارد تومان جذب کنیم تا عملیات دیوارکشی انجام شود و پس از آن تکمیل پروژه از محل اعتبارات تخریب و بازسازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباری برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دریافت نکردیم

اعتباری برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس دریافت نکردیم