مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-02سياسي

شناسایی افراد توانمند در رویداد استانی تولید محتوای همدان


همدان_فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: رویداد سراسری تولید محتوا به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

- ، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در گفتگو با خبرنگاران از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و گفت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای این رویداد اظهار داشت: بازی های ویژه تلفن های همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته های این رزمایش محسوب می شود.

همچنین تولید آیتم های تصویری و پوسترهای مفهومی در کنار کارگاه های تخصصی تولید محتوا از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته اند و همچنین حمایت عملی از آنها، مهمترین هدف این رویداد استانی و سراسری است.

سردار مجیدی در پایان تاکید کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم های نخبه به برگزیدگان هر محور جوایز ارزشمندی اهدا می شود و برترین ها قبل از هفته بسیج به رقابتهای کشوری اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افراد توانمند در رویداد استانی تولید محتوای همدان

شناسایی افراد توانمند در رویداد استانی تولید محتوای همدان