مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-02اقتصادي

آغاز کشت قراردادی گندم و کلزا در 9 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قادری فر در نشست مشترک با معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اجرایی شدن کشت قراردادی گندم و کلزا در راستای سیاست های حمایتی محصولات اساسی افزود: - مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از اجرای کشت قراردادی گندم و کلزا در 9 استان کشور توسط شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قادری فر در نشست مشترک با معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اجرایی شدن کشت قراردادی گندم و کلزا در راستای سیاست های حمایتی محصولات اساسی افزود: با توجه به تصویب شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و با دستور وزیر جهاد کشاورزی و تعامل سازنده با معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی کشت قراردادی گندم و کلزا در دستور کار شبکه تعاونی های روستایی وکشاورزی ایران قرار گرفت.

قادری فر اظهار داشت: کشت قراردادی گندم و کلزا دراستان های خراسان رضوی، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، کرمان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی با توجه به ظرفیت ها وتوانمندی ها در حوزه تاسیسات ذخیره سازی محصولات کشاورزی، انبار های چند منظوره، سیلو، انبار مکانیزه را دارد تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کشت قراردادی گندم و کلزا در 9 استان

آغاز کشت قراردادی گندم و کلزا در 9 استان