مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-02فرهنگي

پوستر بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم رونمایی شد/ قم قطب تئاتر دینی می شود


پوستر بیست ودومین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور اصحاب رسانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری و مدیر انجمن هنرهای نمایشی قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست ودومین جشنواره استانی تئاتر قم که در سالن جلسات شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: با توجه ساختار قم و وجود نهادهای متعدد فرهنگی، آن گونه که باید و شاید به مقوله هنر در قم پرداخته نشده و ظرفیت های هنری قم از نگاه مردم و مسئولان پنهان مانده است.

وی به ظرفیت قم در تربیت هنرمندان متعهد و متخصص اشاره کرد و گفت: هنرمندان استان قم در عرصه های مختلف هنری قابلیت خود را نشان داده اند و موفقیت های چشمگیری را برای استان در عرصه های ملی و بین المللی کسب کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه بر لزوم توجه ویژه به تئاتر آیینی در قم تأکید کرد و گفت: برای استفاده از ظرفیت هنر نمایش قم و تبدیل شدن خاستگاه انقلاب به قطب تئاتر دینی کشور به دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد شد که استان قم محور نمایش دینی در سطح کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم رونمایی شد/ قم قطب تئاتر دینی می شود

پوستر بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم رونمایی شد/ قم قطب تئاتر دینی می شود