مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-02ورزشي

شهرداری تویسرکان به هیچکس باج نمی دهد/ اولویت خدمت به مردم


بنده به کسانی که می خواهند با منافع و حق مردم بازی کنند باج نخواهم داد زیرا راس کار شهرداری و شورای شهر خدمت به مردم است.

- بابیان اینکه عدالت در خدمات شهری باید رعایت شود افزود: تلاش داریم سرمایه گذار را وارد تویسرکان کنیم.

حسین پور با تاکید بر اینکه ما در مقابل مردم و فرزندان این شهرستان مسئول هستیم تصریح کرد: حقوق شهروندی و محله محوری باید دوطرفه باشد و توجه به محله خاص مدنظر نیست بلکه باید به تمام محلات و خیابان ها نگاه ویژه داشت و با توجه به اینکه سد معبر مشکل اصلی مردم تویسرکان است با این معضل برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی گفت: تویسرکان همانند گنجی می ماند که خاکستر روی آن را پوشانده است و با همراهی و همدلی مسئولان تویسرکان به زیباترین شهر استان تبدیل خواهیم شد.

حسین پور با تاکید بر اینکه چشم اندازهای زیبا و باغات تویسرکان چشم هر بیننده ای را خیره کرده است افزود: جمع آوری پروژه های ناتمام ملاک کار باید باشد و با توجه به این امر اولین پروژه ای که توسط شهرداری جدید انجام گرفت پروژه کلنگ زنی پیاده راه سلامت با بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار تا یک سال آینده توسط شهرداری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه به دلیل وجود ظرفیت هایی همچون قبور شهدای گمنام، عارف بزرگ تویسرکانی در این مکان به اجرا درآمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تویسرکان به هیچکس باج نمی دهد/ اولویت خدمت به مردم

شهرداری تویسرکان به هیچکس باج نمی دهد/ اولویت خدمت به مردم