مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-02اقتصادي

ایجاد و توسعه 6 شهرک و ناحیه صنعتی در سمنان، خراسان شمالی و هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در آخرین نشست هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان و توسعه پنج شهرک و ناحیه صنعتی در استان های سمنان، - با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ایجاد و توسعه 6 شهرک و ناحیه صنعتی در سه استان کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در آخرین نشست هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان و توسعه پنج شهرک و ناحیه صنعتی در استان های سمنان، خراسان شمالی و هرمزگان به تصویب مجمع عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان ها رسید.

ناحیه صنعتی تویه دروار به مساحت بیش از 44 هکتار در شهرستان دامغان استان سمنان از جمله نواحی صنعتی جدیدی است که ایجاد و به جمع یک هزار و 17 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب کشور می پیوندد.

همچنین با تصمیم هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، شهرک صنعتی دامغان در شهرستان دامغان به مساحت 540 هکتار و ناحیه صنعتی صیدآباد در شهرستان صیدآباد استان سمنان به مساحت 41 هکتار، ناحیه صنعتی شهید محمدزاده در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی به مساحت 98 هکتار، شهرک صنعتی شماره 2 بندرعباس به مساحت 24 هکتار و شهرک صنعتی خلیج فارس به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و توسعه 6 شهرک و ناحیه صنعتی در سمنان، خراسان شمالی و هرمزگان

ایجاد و توسعه 6 شهرک و ناحیه صنعتی در سمنان، خراسان شمالی و هرمزگان