مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-02بين الملل

پایان جنگ های منطقه ای و تدارک جنگی جهانگیر/ تحلیل یک کارشناس اقتصادی


جواد دوستی وقوع جنگ در نزدیکی چین یا در خاورمیانه را به خاطر بی نتیجه ماندن جنگ های سوریه و عراق و افغانستان محتمل می داند - یک کارشناس اقتصادی گفت تک قطبی شدن دنیا در آینده مستلزم جنگ جهانی سوم است.

جواد دوستی که دیدگاه خود را با عصر ایران در میان گذاشته معتقد است: یگانه راه تک قطبی شدن جهان آغاز جنگ جهانی سوم است یا در آسیای شرقی و نزدیک مرزهای چین یا در خاورمیانه خواهد بود زیرا سیاست کاپیتالیسم و فراماسونری در افغانستان ،عراق و سوریه و با جنگ های سنتی نتیجه نداده و یک جنگ جهانگیر متصور است.

این کارشناس اقتصادی تحلیل خود را این گونه ارایه می کند: سوسیالیست ها و مارکسیست ها در دهه گذشته و حال موفق به اجرای تفکرات و سیاست های سرمایه داری با عنوان کاپیتالیسم شده و تسلط مالی و اقتصادی و سیاسی را در اکثر کشورهای دنیا در اختیار استبدادی خویش گرفته و با رفتار خاص بورژوایی و با حمایت سیاست مداران و قانون گذاران و تسلط بر آنها درصدد ورشکستگی جهان و ایجاد بستر مناسب برای آغاز جنگ جهانی سوم هستند.

لذا مهم ترین مناطق جنگ خیز منطقه تایوان با چین و حمایت آمریکا و اروپا از تایوان است و یا کشمیر، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان ، رژیم اشغالگر قدس و احتمال بیشتر کره شمالی با آمریکا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جنگ های منطقه ای و تدارک جنگی جهانگیر/ تحلیل یک کارشناس اقتصادی

پایان جنگ های منطقه ای و تدارک جنگی جهانگیر/ تحلیل یک کارشناس اقتصادی