مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-02بين الملل

پنتاگون از ترس طالبان، هزاران عکس و ویدئو را حذف کرد


رسانه های آمریکایی خبر دادند، وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) از بیم طالبان بیش از 124 هزار عکس و ویدئو را از آرشیو سرویس «خدمات توزیع اطلاعات بصری دفاعی» این وزارتخانه حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا در اقدامی سوال برانگیز هزاران عکس و ویدئو درباره جنگ خبر دادند.

طبق این گزارش ها، موضوع این تصاویر و فیلم ها جنگ افغانستان بود و در آنها تصاویر همکاران افغانستانی آمریکا در جنگ اشغالگرانه 20 ساله واشنگتن در این کشور وجود داشت.

پنتاگون در توضیح دلیل حذف این عکس ها و فیلم ها اعلام کرد که این اقدام موقتی به منظور حفاظت از همکاران افغانستانی آمریکا حذف شده و بعد از اطمینان از امنیت آنها، تصاویر و فیلم ها دوباره در دسترس عمومی قرار خواهد گرفت.

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تقریبا دو ماه زمان برای انجام کار مربوط به شناسایی و حذف تصاویر و فیلم ها زمان برده است اما این کار هنوز تمام نشده است.

به گفته سخنگوی پنتاگون، ما این کار (حذف عکس ها و ویدئوها از آرشیو سرویس خدمات توزیع اطلاعات بصری دفاعی پنتاگون) را به دلیل احتیاط و احترام گذاشتن به افراد و خانواده های همکار آمریکا در افغانستان انجام داده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون از ترس طالبان، هزاران عکس و ویدئو را حذف کرد

پنتاگون از ترس طالبان، هزاران عکس و ویدئو را حذف کرد