مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-02سياسي

تجلیل از 47 دانش آموز برتر درپنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد البرز


مراسم پنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد «البرز» برای نخستین بار تنها با حضور دانش آموز نخبه و برتر کشوری و به صورت مجازی برگزار می شود.

- ، حیدر ارشدی مدیر عامل بنیاد فرهنگی البرز عصر امروز در نشست خبری مراسم اعطای جایزه ملی بنیاد البرز 1400 به 47 دانش آموز نخبه و برتر کشوری که در همین بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: جایزه بنیاد البرز موسوم به نوبل ایرانی به عنوان قدیمی ترین و با سابقه ترین جایزه علمی کشور با پیشینه شصت ساله است که زایش و رویش آن از اندیشه پاک و سرشت نیک زنده یاد حسینعلی البرز نشأت گرفته است.

بیش از نیم قرن از عمر اقدامی که مرحوم البرز بنا نهاده اند، می گذرد و تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان و پژوهندگان علمی و فرهنگی ایرانی مورد حمایت و تشویق این بنیاد قرار گرفته اند.

مهمترین هدف عالی زنده یاد البرز از تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، تقدیر از مقام اهالی علم، دانشمندان، مخترعان، دانشجویان، دانش آموزان و نوباوگان است.

بنای اصلی جایزه البرز نیز، حمایت از فکر و اندیشه نخبگان و دانشمندانی است که در راستای اعتلای فرهنگ کشور گامی برداشته اند.

وی با بیان اینکه مرحوم البرز سه محور را برای اعطای جایزه البرز در نظر گرفته است، گفت: آن سه محور شامل کاهش آلام بشری، ارتقا رفاه زندگی انسانی و اعتلای نام ایران در جامعه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 47 دانش آموز برتر درپنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد البرز

تجلیل از 47 دانش آموز برتر درپنجاه و نهمین دوره جایزه بنیاد البرز