مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-02سياسي

هرگونه هزینه برای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، سرمایه گذاری است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از شاخصهای ارزیای رشد و توسعه فرهنگ کتاب خوانی بوده و هرگونه هزینه برای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، - سرمایه گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد هاشمی عصر سه شنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان افزود: حمایت از مؤلفان، نویسندگان و ناشران ضروری بوده و دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها در انجام تبلیغات، تقویت و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برنامه داشته باشند و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی سرانه مطالعه و کتابخوانی در استان کم شده است، گفت: تقویت فعالیت های انجمن های کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان به کتاب و به روز کردن منابع کتابخانه ها می تواند شرایط را بهتر کند.

هاشمی افزود: هر جامعه ای که در جستجوی مسیر پیشرفت و تعالی است، باید برای کتاب و کتابخوانی سرمایه گزاری کند و یکی از شاخص های ارزیابی برای رشد و توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه، مأنوس بودن با کتاب و کتابخوانی است.

وی اظهار داشت: کتاب و کتاب خوانی عنصر روشنگری، هدایت کننده، رشد آفرین در جامعه و زندگی است و تحت هر شرایطی نباید از آن غافل شد و باید روش ها و راهکارهای ارتقای فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی احصا و تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه هزینه برای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، سرمایه گذاری است

هرگونه هزینه برای تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، سرمایه گذاری است