مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-02اجتماعي

رونمایی از سامانه شتاب نگار زلزله نسل جدید در دانشگاه نوشیروانی بابل


سامانه شتاب نگار زلزله در دانشگاه نوشیروانی بابل رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، عصر امروز سامانه شتاب نگار زلزله در دانشگاه نوشیروانی بابل افتتاح شده است.

جواد واثقی رییس دانشگاه نوشیروانی بابل در این مراسم گفت: همواره کسب اطلاعات مقدمه برای تحقیقات درست و جلوگیری از بحران های پیشرو است و اطلاعات سامانه شتاب نگار زلزله برای مدیریت بحران بسیار کمک کننده است و می توان با استفاده بهینه از اطلاعات و ساخت سازه ها بر اساس آن جلوی بسیاری از خسارت ها و صدمات جانی و مالی ناشی از زلزله را گرفت.

وی با تاکید بر توانمندی های خاص دانشگاه گفت: انتظار داریم در مجموعه استان از ظرفیت های دانشگاه استفاده کنند و پیشنهاد می شود تا کارگروهی متشکل از نمایندگان دانشگاه و راه و شهرسازی استان تشکیل شود و در این کارگروه هم مساله یابی شود و هم راه حل در نظر گرفته شود و طی تفاهم نامه و قرارداد معین دانشگاه آمادگی این را دارد که در راستای حل مسئله همکاری کنند.

 محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این جلسه با قدردانی از میزبانی دانشگاه، دستیابی به تکنولوژی شتاب نگار زلزله نسل جدید را بسیار مهم، تاثیرگذار و خدمت بزرگ به جامعه استانی عنوان کرد و افزود: استان مازندران همواره به عنوان اولین استان در زمینه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه شتاب نگار زلزله نسل جدید در دانشگاه نوشیروانی بابل

رونمایی از سامانه شتاب نگار زلزله نسل جدید در دانشگاه نوشیروانی بابل