مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-02اقتصادي

رفع تصرف 32 هزار مترمربع از اراضی ملی در خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از 32287 متر مربع از اراضی ملی استان به ارزش بیش از بر 31 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم قاسمی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام رفع تصرف 32 هزار و 287 مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی، اظهار کرد: ارزش این زمین های رفع تصرف شده بیش از 31 میلیارد ریال است که یگان حفاظتِ سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در مهرماه سال جاری با اجرای 6 مورد عملیات اجرای احکام قضایی و رفع تصرفات فوری موفق به بازپس گیری آن شده است.

وی با اشاره به جزییات این 6 پرونده گفت: از این 6 پرونده، 1 پرونده قلع وقمع مربوط به شهرستان گرمه به مساحت 157 مترمربع و ارزش ریالی هفت میلیارد ریال و 5 پرونده نیز در خصوص رفع تعرض فوری در شهرستان بجنورد به مساحت 32 هزار و 130 مترمربع و ارزش ریالی 23 میلیارد ریال است که با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل به دولت برگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه افزود: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 32 هزار مترمربع از اراضی ملی در خراسان شمالی

رفع تصرف 32 هزار مترمربع از اراضی ملی در خراسان شمالی