مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-02اقتصادي

مشاوره های قبل از ازدواج، به پایداری زندگی دختران می انجامد


110 سری جهیزیه و هدیه ازدواج، شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش 18 میلیارد ریال به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

- ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: 110 سری جهیزیه و هدیه ازدواج، شامل پنج قلم کالای اساسی به ارزش 18 میلیارد ریال به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، در جمع نوعروسان تحت حمایت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان کرد: توجه به امر ازدواج جوانان در حل مشکلات آن ها را بسیار ضروری است، لذا ما در نهاد مقدس کمیته امداد به نقش آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج بیشتر توجه می کنیم چرا که با این آموزش ها دختران تحت حمایت، زندگی شیرین تر و پایداری را تجربه می کنند.

وی اشتغال را دغدغه اصلی جوانان برای تشکیل زندگی برشمرد و اظهار کرد: کمیته امداد برای تمام زوج های جوان استان مشاوره اشتغال رایگان ارائه و به متقاضیانی که بتوانند اشتغال ایجاد کنند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم در حاشیه این مراسم از اهدای 110 سری جهیزیه به مناسبت ورود پربرکت حضرت فاطمه معصومه (س) به قم خبر داد و گفت: این جهیزیه شامل پنج قلم کالا از جمله یخچال فریزر، تلویزیون ال ای دی، ماشین لباسشویی اتوماتیک، جاروبرقی و اجاق گاز به ارزش 18 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره های قبل از ازدواج، به پایداری زندگی دختران می انجامد

مشاوره های قبل از ازدواج، به پایداری زندگی دختران می انجامد