مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-02سياسي

مطالبات گروه های مطالبه گر براساس استدلال و منطق باشد


فرمانده قرارگاه بقیه الله العظم (عج) با بیان اینکه باید مطالبات گروه های مطالبه گر براساس استدلال و منطق باشد، گفت: باید تا می توانیم با ورود جدی در این زمینه مشکلات و موانع را برطرف سازی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به جامعه ایده آل و انقلابی دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری عصر امروز در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه در گلزار شهدای گوراب زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در ترویج ایثار و شهادت باید بیشتر کار شود زیرا این انقلاب تمام استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است و شهدا در جامعه ما زنده هستند و نقش ایفا می کنند.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت جوانان افزود: باید سمت و سوی حل مشکلات مردم را با محول کردن میدان کار به جوانان انقلابی و جهادی سوق داده و برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اجرایی از بیانیه گام دوم انقلاب باید بهره جُست.

  فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله (عج) نقش گروه های مطالبه گر در شناسایی و حل معضلات کشور را موثر دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید با مشارکت و هم افزایی به حل مشکلات اساسی مردم بپردازیم و با تشکیل گروه های مختلف نسبت به مطالبه گری مردم اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گروه های مطالبه گر براساس استدلال و منطق باشد

مطالبات گروه های مطالبه گر براساس استدلال و منطق باشد