مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-02سياسي

عدالت اجتماعی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد


فرمانده قرارگاه بقیهالله الاعظم سپاه، تلاش دشمنان انقلاب را برای نابودی اسلام دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی گام نخست خود را برداشته و گام دوم را آغاز کرده است و لذا باید اسلامی شدن کشور را در دستور کار قرار دهیم.

- مهمترین مولفه اسلامی شدن کشور، عدالت اجتماعی است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در پنجمین سالگرد شهید محمد اتابه ، از شهدای گیلانی مدافع حرم که در شهر گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار شد، با اشاره به آیه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ، اظهار کرد: شهدا حقیقت های همیشه زنده ای هستند که در بین ما حضور دارند و لذا باید از نعمت وجود آنان بیشتر بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه شهدا بالاترین عمل یعنی گذشتن از جان در راه خدا را انجام دادند، افزود: امروز ملت ایران به تاسی از شهدا ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و ایران را سرلوحه خویش قرار دادند و تا پای جان از آرمان انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله الاعظم سپاه پاسداران، خون شهید را عامل حیات جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز احیای اسلام ناب محمدی بوده است و لذا در طول 43 سال گذشته همواره با توطئه های دشمنان داخلی و خارجی برای مقابله با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجتماعی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد

عدالت اجتماعی در دستور کار انقلاب اسلامی قرار دارد