مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-02اجتماعي

واکسیناسیون معلولین ذهنی و جسمی شهرستان خلخال انجام شده است


در راستای حفظ سلامتی معلولین جسمی و ذهنی شهرستان خلخال در برابر ویروس کرونا، واکسیناسیون این معلولین در دو مرحله انجام یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه شامگاه امروز در حاشیه بازدید از مرکز مهرآفرین شهرستان خلخال اظهار کرد: مرکز مهرآفرین خلخال به لحاظ کیفیت خدمات، بهداشت مطلوب و رضایتمندی معلولین، یکی از بهترین مراکز نگهداری معلولین ذهنی وجسمی استان اردبیل است که نیازمند توسعه خدمات برای رفاه بیشتر معلولین مستقر در این مرکز است.

وی افزود: فضای تفریحی و سبز یکی از نیازهای اصلی این مرکز در گفتگو  با مدیران این مجموعه بود و بیش از 15 نفر پرسنل پرستاری و درمانی، روانشناس و پزشک در خدمت به معلولین به اشتغال رسیده اند.

رییس شورای اداری شهرستان خلخال گفت: ماهانه این مرکز با هزینه کرد بیش از 120 میلیون تومان اداره می شود و جای قدردانی از خدمات بهزیستی استان در حمایت و پرداخت یارانه ها به این مرکز جهت اداره این مرکز با این وضعیت موجود است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: یک فضای باز در کناردست همین مجموعه برای ایجاد فضای سبز و تفریح و آرامش معلولین عزیز این مرکز در نظر گرفته شده که با  تعامل با اداره راه و شهرسازی و اوقاف شهرستان خلخال و تملک این زمین در آینده ای نزدیک با ایجاد این فضای سبز، خدمت رسانی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون معلولین ذهنی و جسمی شهرستان خلخال انجام شده است

واکسیناسیون معلولین ذهنی و جسمی شهرستان خلخال انجام شده است