مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-02اقتصادي

نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است


نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته شود.

- بهرام سرمست در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن نمایشگاه بین المللی قم برگزار شد اظهار داشت: علاقه مند هستیم تا پیگیر تسریع در اجرای پروژه نمایشگاه باشیم.

استاندار قم افزود: نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: گفتگوی بخش خصوصی و دولت با هدف شناسایی مشکلات و رفع موانع تولید در محل نمایشگاه دائمی و بین المللی قم برگزار شد با این نیت که مصوبات جلسه قبل پیگیری شود و مصوباتی را در مورد بهره برداری از نمایشگاه داشته باشیم.

سرمست عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مطرح بوده راه دسترسی نمایشگاه است و مقرر شد با پیگیری راه دسترسی در اختیار نمایشگاه قرار بگیرد و مکاتبه ای با وزارت راه برای طراحی یک مسیر موقت صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین الحاق اراضی در طرح های توسعه ای یکی از موضوعات جلسه بود که که در کارگروه زیربنایی مطرح می شود و نهایتا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اهداف نمایشگاه به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است

نمایشگاه بین المللی قم ویترین تولید و اقتصاد استان است