مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-02سياسي

رییس مجلس فلسطین خواستار عذرخواهی انگلیس شد


رییس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین با تاکید بر این که اعلامیه بالفور سرآغاز توطئه بین المللی علیه کشور و سرزمین ما است خواستار عذرخواهی انگلیس از فلسطینی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد بحر رییس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین امروز (سه شنبه) به مناسبت فرا رسیدن صد و چهارمین سالگرد اعلامیه ننگین بالفور در گفتگو با خبرنگار ایرنا در غزه، اظهار داشت: انگلیس باید رسما از اشتباهی که مرتکب شده است عذرخواهی و غرامت های اخلاقی، سیاسی، مالی و اقتصادی را به مردم فلسطین پرداخت کند.

رییس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین همچنین خواستار ایجاد راهبرد ملی فلسطین برای مقابله با پیامد های اعلامیه ننگین بالفور و همه توطئه هایی که علیه مردم مظلوم فلسطین از جمله معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می شود، شد.

وی با یادآوری بیانیه بالفور بر ضرورت توجه به پروژه ملی فلسطینی و اتحاد صفوف فلسطینی ها در مقابله با پروژه های نابود کننده آرمان فلسطین تاکید کرد.

احمد بحر با بیان این که بیانیه بالفور سرآغاز توطئه بین المللی علیه آرمان فلسطین و آغاز طرح های انحلال آرمان ما بود، افزود: بیانیه بالفور راه را برای بسیاری از طرح هایی که هدفشان ضربه زدن به حقوق فلسطینی ها است و عادی سازی روابط با اشغالگران اشغال بخشی از آن می باشد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس فلسطین خواستار عذرخواهی انگلیس شد

رییس مجلس فلسطین خواستار عذرخواهی انگلیس شد