مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-02سياسي

آتش به اختیار صرفاً در مسئله فرهنگ خلاصه نمی شود


فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله(عج) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای لزوم فعالیت آتش به اختیار جبهه انقلاب در تمامی عرصه های پیشرفت کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری امشب در جمع دبیران و مسؤولان مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در رشت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای لزوم فعالیت آتش به اختیار جبهه انقلاب در تمامی عرصه های پیشرفت کشور اظهار کرد: مسئله آتش به اختیار را نباید در مسئله فرهنگ خلاصه کرد، بلکه باید در تمامی عرصه ها به آن توجه داشت.

  وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت نیروهای جوان و مردمی در راستای پیشرفت کشور گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از جمله دغدغه هایی است باجدیت به دنبال آن هستیم.

  فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیهالله (عج) حضور میدانی مردم را لازمه موفقیت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیاده سازی جریان های حلقه های میانی راهکار تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور توسط خود مردم است.

  جعفری با تاکید بر اینکه امروز باید پیشرفت انقلاب اسلامی را به مردم و مجموعه های مردمی سپرد، بیان کرد: لازمه انسجام جریان های مردمی برای تحقق این امر جبهه سازی صحیح همراه با هم افزایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به اختیار صرفاً در مسئله فرهنگ خلاصه نمی شود

آتش به اختیار صرفاً در مسئله فرهنگ خلاصه نمی شود