مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-02بين الملل

هنیه: هیچ کس نمی تواند فلسطینیان را وادار به ترک سرزمین خود کند


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اظهار داشت که هیچ قدرتی روی زمین وجود ندارد که بتواند ملت فلسطین و امت را وادار به چشم پوشی از سرزمین فلسطین کند.

- رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی اظهار داشت که هیچ قدرتی روی زمین وجود ندارد که بتواند ملت فلسطین و امت را وادار به چشم پوشی از سرزمین فلسطین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه سه شنبه در سخنانی در جریان یک کنفرانس مجازی خطاب به ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی عنوان کرد که تمامی گروه های مقاومت پشت شما ایستاده اند.

وی اظهار داشت که اهالی شیخ جراح امروز پایبندی خود به سرزمین و حقوقشان را به خوبی نشان دادند.

هنیه ضمن تمجید از تمامی کسانی که با ساکنان شیخ جراح اعلام همبستگی کردند، بر ضرورت ادامه این راه و عدم چشم پوشی از حق مسلم ساکنان این محله تحت هیچ شرایطی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلارسانی فلسطین، رییس دفتر سیاسی حماس بیان کرد که قضیه فلسطین، صرفا قضیه یک ملت یا یک امت نیست و تلاش های دشمن صهیونیستی برای نفوذ به منطقه راه به جایی نخواهد برد.

اسماعیل هنیه گفت: ما در جهانی قرار داریم که تنها به قدرتمندها احترام گذاشته می شود و در آن جایی برای طرف های ضعیف وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: هیچ کس نمی تواند فلسطینیان را وادار به ترک سرزمین خود کند

هنیه: هیچ کس نمی تواند فلسطینیان را وادار به ترک سرزمین خود کند