مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:002021-11-03اقتصادي

تجارت کالا بصورت لنجی در سیستان و بلوچستان


مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه مرزی پسابندر به زودی افتتاح می شود و آغازی برای مبادلات تجاری با چندین کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مبین علی میر افزود: بازارچه مرزی پسابندر در سیستان و بلوچستان به زودی با حضور مقام های استانی و کشوری افتتاح می شود.

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: راه اندازی فیبر نوری بازارچه پسابندر در حال انجام است و در روزهای پیش رو این بازارچه مرزی به صورت رسمی فعالیتش را آغاز می کند.

وی با اشاره به فعالیت هفت بازارچه مرزی در سیستان و بلوچستان افزود: با افتتاح بازارچه مرزی پسابندر تعداد بازارچه های رسمی این استان به هشت مورد افزایش می یابد و تجارت کالاها به صورت لنجی نیز انجام می شود.

میر با بیان این که پسابندر تنها بازارچه ای است که با چندین کشور مبادلات خواهد داشت، گفت: با آغاز فعالیت بازارچه پسابندر واردات از کشورهای آفریقایی و هند نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر بازارچه های مرزی استان ادامه داد: تمام تلاشمان این است که با رونق بازارچه های مرزی شاهد تحول اقتصادی در سیستان و بلوچستان و شرق کشور باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت کالا بصورت لنجی در سیستان و بلوچستان

تجارت کالا بصورت لنجی در سیستان و بلوچستان