مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-03اقتصادي

قول وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب ژرف برای سیستان


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وجود مخازن آبی چاه نیمه طی سالیان گذشته هیچ اقدامی برای تأمین آب از سایر منابع برای شمال استان صورت نگرفته است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، قاسمی افزود: همزمان با استقرار دولت سیزدهم و بازدید وزیر محترم نیرو از سیستان پروژه حفر چاه های ژرف به طور جدی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.

قاسمی ادامه داد: در مرحله اول با دستور وزیر نیرو و در فاز اول مقرر شده 10 میلیون متر مکعب در سال خرید تضمینی آب انجام شود و در استان، با توجه به اینکه با دستور استاندار، شرکت آب و فاضلاب به عنوان نماینده معرفی شده است، این موضوع به صورت مستمر توسط آبفا، هفتگی در روزهای یکشنبه پیگیری می شود.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از به آب رسیدن چاه سوم در منطقه ادیمی عنوان کرد: نتایج ژئوفیزیکی که در این منطقه وجود دارد هم به لحاظ کمیت آب و کیفیت امیدوار کننده است و هم از لحاظ عمق چاه، که عمق کمتری رو در بر گرفت، از این باب که امکان برداشت آب در عمق کمتری است و این موضوع برای حفر چاه های جدید بسیار مهم است.

وی با اشاره به موضوع حق آبه سیستان اظهار کرد: هرچند معتقدیم که حق آبه سیستان باید محقق شود اما نباید موضوع تأمین آب مردم به حق آبه وابستگی داشته باشد، بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب ژرف برای سیستان

قول وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب ژرف برای سیستان