مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-03سياسي

مقامات حاضر در توییتر نقض قانون می کنند؟


هم زمان با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس که یکی از بندهایش طبقه بندی جامعه برمبنای سطح دسترسی به اینترنت است، یک اصولگرا در مجلس خواهان رفع فیلتر توییتر شده است با این ادعا که نمی شود توییتر برای مسئولان آزاد باشد برای مردم نه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، این در حالی است که مجلس اصولگرا با تصویب طرح صیانت کاملا به دنبال خودی و غیرخودی سازی در استفاده از اینترنت است.

مسئله ای که به دنبال آن حق دسترسی آزاد به فضای مجازی مستوجب تبعیض و رانت خواهد شد.

این طرح اصل بی طرفی و منع تبعیض را نقض می کند، زیرا دقیقا در راستای سیاست حمایت گرایی، شناسایی و اعمال ضوابط تبعیض آمیز درباره انواع خدمات تنظیم شده است.

در روزهایی که طرح صیانت با وجود مخالفت های بسیار در جامعه در کمیسیون مشترکی در مجلس و نه در صحن علنی در حال بررسی تا تصویب است، محمدرضا میرتاج الدینی، رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی، گفته توییتر باید رفع فیلتر شود: چرا توییتر برای مسئولان آزاد باشد و برای مردم آزاد نباشد؟ من معتقدم وقتی که مسئولان در توییتر حضور دارند، چرا باید برای مردم ممنوع باشد؟ در مجلس به هیچ وجه به دنبال محدودسازی اینترنت یا پلتفرم های مختلف نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات حاضر در توییتر نقض قانون می کنند؟

مقامات حاضر در توییتر نقض قانون می کنند؟