مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-03سياسي

قالیباف: نمایندگان در خصوص رتبه بندی معلمان اتفاق نظر دارند


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بناب تاکید کرد: رتبه بندی معلمان در اولویت مجلس بوده و همه نمایندگان اتفاق نظر واحدی در موافقت با این موضوع دارند.

- رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بناب تاکید کرد: رتبه بندی معلمان در اولویت مجلس بوده و همه نمایندگان اتفاق نظر واحدی در موافقت با این موضوع دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقری بناب در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که 117 نفر از نمایندگان با لایحه رتبه بندی معلمان مخالف هستند، در حالی که همه می دانند تمام نمایندگان مجلس با رتبه بندی معلمان موافق بوده و در این زمینه با جدیت گام برداشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از رقبای سیاسی در زمانی که دو سال تا انتخابات باقی مانده است با انتشار این لیست در فضای مجازی فضا را متشنج کرده است.

انتظار می رود هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از جایگاه مجلس دفاع کرده و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس نمی باشد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: انصافا همکاران ما در مجلس برای رتبه بندی معلمان یک اتفاق نظر واحد داشته و از معدود مواردی بود که لایحه بالای 200 رای داشت که در سابقه مجلس کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نمایندگان در خصوص رتبه بندی معلمان اتفاق نظر دارند

قالیباف: نمایندگان در خصوص رتبه بندی معلمان اتفاق نظر دارند