مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-03سياسي

هشدارمسؤولان اصفهان پیرامون استفاده از مازوت در نیروگاه ها


عباس مقتدایی رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان و محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه پیرامون مصرف مازوت در نیروگاه های اصفهان هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان و محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون مصرف مازوت در اصفهان خطاب به رییس قوه قضاییه نامه ای ارسال کردند.

در ابتدای این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید استان اصفهان با استقرار بیش از 10 درصد واحدهای بزرگ مقیاس و استراتژیک کشور و فعالیت بالغ بر ده هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی به عنوان بزرگترین قطب صنعتی کشور مطرح است، بدیهی است بارگذاری و استقرار این حجم از فعالیت های صنعتی، معدنی و خدماتی که عمده آن نیز بدون رعایت ملاحظات زیست محیطی صورت گرفته است چالش های دیگری نظیر مهاجرت، تمرکز ناموزون جمعیت، توسعه و گسترش غیراصولی حمل و نقل و.

را به دنبال داشته است، در کنار مسایل فوق عواملی نظیر تغییر اقلیم، خشکسالی، توپوگرافی، فرسایش بادی، پایداری و سکون هوا، اینورژن و.

شرایط بسیار خاص و بحرانی را در ابعاد مختلف زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا در سطح استان و علی الخصوص در منطقه مرکزی استان (از جمله کلان شهر اصفهان و شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارمسؤولان اصفهان پیرامون استفاده از مازوت در نیروگاه ها

هشدارمسؤولان اصفهان پیرامون استفاده از مازوت در نیروگاه ها