مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-03اقتصادي

تیر واردات با ارز 4200 تومانی به قلب کارخانه های تولید کاغذ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفریان مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما، - مدیرعامل شرکت تولیدکننده کاغذ گفت: واردات بی رویه با ارز 4 هزار و 200 تومانی، ضربه سختی را به کارخانه های تولید کاغذ کشورمان وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفریان مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما، گفت: خط یک شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با ظرفیت تولید 90 هزار تن کاغذ چاپ تحریر و کاغذ روزنامه، چندین سال بلا استفاده افتاده است و امسال فقط با 10 تا 15 درصد ظرفیت در حال تولید هستیم.

وی ادامه داد: امسال توانستیم حدود 5 هزار تن کاغذ را برای کتاب های آموزشی کشور تولید کنیم.

صفریان با اشاره به اینکه ظرفیت های تولید کاغذ موجود در کشور می تواند تا 70 درصد نیاز کشور را تامین کند، افزود: اگر طرح های خودکفایی در تولید کاغذ، عملی شود، می توانیم تا سال آینده این خودکفایی را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه اکثر کارخانه های تولید کاغذ کشور، کمتر از ظرفیت خود کار می کنند، افزود: زمانی که دولت با دلار 4 هزار و 200 تومانی به جنگ صنعت می آید چگونه می توانیم با این ارز ترجیحی رقابت کنیم؟مدیرعامل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر واردات با ارز 4200 تومانی به قلب کارخانه های تولید کاغذ

تیر واردات با ارز 4200 تومانی به قلب کارخانه های تولید کاغذ