مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-03اقتصادي

همدان/ اعطای وام 100 میلیونی به معتادان بهبود یافته


17 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در سال گذشته به 370 معتاد بهبود یافته در استان همدان پرداخت شد و امسال نیز محدودتی برای پرداخت وام به بهبود یافتگان وجود ندارد.

- دبیرکل بهزیستی همدان گفت: وام 100 میلیونی معتادان بهبود یافته با نرخ سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله به متقاضیان اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، مهدی دیناری با اشاره به اینکه میزان تسهیلات پرداختی برای اشتغال معتادان بهبود یافته نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: 17 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در سال گذشته به 370 معتاد بهبود یافته در استان همدان پرداخت شد و امسال نیز محدودتی برای پرداخت وام به بهبود یافتگان وجود ندارد.

وی تأکید کرد: این سازمان به عنوان محور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر اساس دستور العمل، متولی پیشگیری، نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان به مواد مخدر است.

دیناری افزود: بهزیستی استان همدان در حوزه درمان اعتیاد دارای 10 مرکز درمان سرپایی، 43 مرکز اقامتی، بهبود و بازتوانی (کمپ)، چهار مرکز کاهش آسیب و یک مرکز ماده 16 است.

وی تأکید کرد: امسال حدود 10 هزار معتاد برای ترک اعتیاد و درمان در مراکز درمانی و اقامتی بهزیستی استان همدان پذیرش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان/ اعطای وام 100 میلیونی به معتادان بهبود یافته

همدان/ اعطای وام 100 میلیونی به معتادان بهبود یافته