مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-03ورزشي

دلیلی برای فرافکنی رییس فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد


مربی سابق تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به وضعیتی که برای این رشته پیش آمده است گفت: دلیلی برای فرافکنی رییس فدراسیون ژیمناستیک باقی نمانده است.

- منصور راضی نژاد در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب به اتفاقی که پیرامون این فدراسیون رخ داده است، گفت : رییس فدراسیون ژیمناستیک با فرافکنی قصد دارد مسائل مهم این رشته را تحت تاثیر قرار دهد که اصلا کار اخلاقی نیست .

منصور راضی نژاد گفت : رییس فدراسیون ژیمناستیک به گونه ای صحبت کرده است که گویی قبل از سال 96 ، اصلا ژیمناستیکی وجود نداشته و خود را متخصص بلامنازع این ورزش می داند در حالی که اصلا سابقه ی مشخصی در این رشته نداشته و تصور می کند وقتی در دوره های گذشته حکم مسئول کمیته ی پزشکی دریافت کرده، جزو سابقه ی حضورش در این رشته به حساب می آورد.

مربی سازنده ژیمناستیک ادامه داد: رییس فدراسیون واقعا فرافکنی می کند وقصد دارد مسائل این رشته را تحت الشعاع قرار دهد و با پیش کشیدن برخی مسائل ، توجهات را از اصل موضوع دور می کند.

راضی نژاد گفت: در خصوص رد صلاحیت رییس فدراسیون ژیمناستیک ، سازمان بازرسی کل کشور تخلفاتی را اعلام کرده و دلیلی ندارد که رییس فدراسیون فرافکنی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیلی برای فرافکنی رییس فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد

دلیلی برای فرافکنی رییس فدراسیون ژیمناستیک وجود ندارد