مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-03اقتصادي

برداشته شدن فاصله گذاری در حمل و نقل بین شهری


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ یک از ایرلاین ها افزایش قیمتی بابت فاصله گذاری اجتماعی و پرشدن تنها 60 درصد از ظرفیت خود نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ابلاغ جدید وزارت بهداشت در مورد به روز رسانی شیوه نامه های بهداشتی، نحوه اجرای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در حمل و نقل برون شهری گفت: مقرر شده از ابتدای آذر مسافران برون شهری که از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی استفاده می کنند کارت واکسن و یا در غیر این صورت تست منفی 72 ساعته خود را ارائه دهند.

او ادامه داد: با اجرای این طرح امکان کاهش محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل وجود دارد که بر این اساس پذیرش مسافر در اتوبوس و قطار تا 80 درصد ظرفیت و در هواپیما تا 100 درصد بلامانع خواهد بود.

آدم نژاد تاکید کرد: تا ابتدای آذر ماه تمامی محدودیت های قبلی در ناوگان حمل ونقل عمومی ادامه دارد و شرکت های حمل ملزم به رعایت آن هستند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برای ورود به پیک ششم هشدار داده شده است، گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون سراسری و در دسترس بودن واکسن برای مردم و الزام ارائه کارت واکسن و یا پی سی آر منفی، کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشته شدن فاصله گذاری در حمل و نقل بین شهری

برداشته شدن فاصله گذاری در حمل و نقل بین شهری