مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-03سياسي

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان دردی از معیشت مردم را دوا نمی کند


نماینده علی آباد کتول در مجلس با اشاره به بررسی اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: بررسی این طرح چه دردی از معیشت مردم را دوا می کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه درباره اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و در مخالفت با آن اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب فرمودند مجلس در رأس امور است؛ ایشان همچنین اعتقاد دارند قوه مقننه، قوه اساسی کشور است و هر ساله در 7 خرداد ماه بر این موضوع تأکید دارند.

وی تصریح کرد: جمهوریت و اسلامیت دو مولفه مهم است، نباید فراموش کنیم که از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم تاکنون حملات زیادی علیه نمایندگان و قوه مقننه جوان، انقلابی و کارآمد صورت گرفته است لذا با این طرح با دست خودمان مجلس را تضعیف می کنیم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس تصریح کرد: امروزه قیمت لبنیات، برق و سایر موضوعات مورد نیاز مردم افزایش یافته است که باید برای آنها چاره ای اندیشیده شود؛ آقای قالیباف نماد امور اجرایی در کشور هستند و هر کجا فعالیت کرده اند، موفق بوده اند از این رو انتظار می رود طرح هایی در مجلس مطرح شود که درد مردم را دوا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان دردی از معیشت مردم را دوا نمی کند

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان دردی از معیشت مردم را دوا نمی کند