مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-03فرهنگي

خلق هنری نباید با ماست بندی متفاوت باشد؟!


حالا دیگر خیلی از بازیگران حوصله ندارند برای تمرین و آماده سازی یک تئاتر دو سه ماه وقت بگذارند، آنان می خواهند یک ماهه، سر و ته همه چیز را هم بیاورند، - در حالیکه ماست هم برای بسته شدن، به دو هفته زمان نیاز دارد.

اما بین بستن یک کار تئاتری با بستن ماست، نباید تفاوت هایی وجود داشته باشد؟! این اعتقاد مسعود میرطاهری است که از امشب نمایش برلینگتون را روی صحنه می برد.

او جزو بازیگرانی است که در دورانی طلایی کار تئاتر را تجربه کرده، از نیمه دوم دهه هفتاد و عموما در نمایش هایی بازی کرده که همچنان برای تماشاگران تئاتر خاطره انگیز است، نمایش هایی از محمد یعقوبی، حسین کیانی، افسانه ماهیان و .

آخرین حضور او در بازیگری به سه سال پیش و بازی در نمایش فالو می کار کورش سلیمانی برمی گردد که از دیدگاه تماشاگران تئاتر، اثری قابل قبول بود.

میرطاهری در آستانه اجرای نمایش خود در گفتگو با ایسنا از دلایل حضور کمرنگ خود در تئاتر می گوید و ابراز تاسف می کند که این روزها اجرای یک کار نمایشی بزن دررویی شده است.

او در آغاز در پاسخ به این پرسش که چرا در سال های اخیر کمتر در حوزه بازیگری تئاتر فعال بوده اید، می گوید: آخرین بازی ام در تئاتر به نمایش فالو می برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق هنری نباید با ماست بندی متفاوت باشد؟!

خلق هنری نباید با ماست بندی متفاوت باشد؟!