مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03سياسي

لزوم احیای حیای اجتماعی/ حیا و عفت برگردد، بدحجابی حل می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به امر زیربنایی حفظ حیا و عفت در عرصه خانواده و اجتماع، می تواند ضمن جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این حوزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری سیدمحمد موسوی گفت: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اولین جلسه هم اندیشی و هم افزایی بین رابطان در اسلام، سرمشق و الگوی مناسبی است.

وی ضرورت توجه به حیای اجتماعی و اولویت و تقدم آن بر بحث حجاب، را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: توجه به امر زیربنایی و اساسی حفظ حیا و عفت در عرصه خانواده و اجتماع، می تواند ضمن جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این حوزه، مشکل حجاب و پوشش افراد جامعه را ساماندهی کند.

موسوی به برگزاری دوره تربیت مربی عفاف و حجاب در آبان ماه سال گذشته اشاره و یادآور شد: ایجاد انسجام لازم بین رابطان عفاف و حجاب ادارات و شبکه سازی از آنها، امری ضروری است که باید در بستر فضای حقیقی و مجازی دنبال شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه به سرفصل ها و مباحث مطروحه توسط اساتید کشوری و استانی در دوره تربیت مربی سال گذشته پرداخت و با اشاره به آمارهای آسیب های اجتماعی در حوزه خانواده، فرهنگ، عفاف و حجاب، خواستار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای حیای اجتماعی/ حیا و عفت برگردد، بدحجابی حل می شود

لزوم احیای حیای اجتماعی/ حیا و عفت برگردد، بدحجابی حل می شود