مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-03اقتصادي

ضرورت همراهی برای رفع مشکلات کارخانه های سیمان و کاشی آباده


فرماندار آباده بر ضرورت توجه تمام مسئولان به رفع مشکلات کارخانه کاشی و سرامیک پاسارگاد سرام و سیمان آباده در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» تاکید کرد.

- ایسنا/فارس فرماندار آباده بر ضرورت توجه تمام مسئولان به رفع مشکلات کارخانه کاشی و سرامیک پاسارگاد سرام و سیمان آباده در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید کرد.

زین العابدین نیک مرام در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آباده گفت: شهرستان آباده بعنوان دروازه ورودی استان فارس با ظرفیت های بالای فرهنگی، صنعتی و کشاورزی می تواند به قطب صنعتی و بعنوان عسلویه شمال فارس معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، نیک مرام افزود: آباده قطب کاشی و سرامیک شمال استان فارس و قطعا با حمایت همه دستگاه های اجرایی می تواند بعنوان یک ظرفیت عظیم و در سطح کشور معرفی شود.

نیک مرام با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان، اظهار کرد: رفع مشکلات کارخانه کاشی و سرامیک پاسارگاد سرام و سیمان آباده از جمله مواردی است که با حضور مقامات استانی بررسی و رفع می شود.

فرماندار آباده همچنین با تقدیر از عملکرد سرمایه گذار دو شرکت بزرگ کاشی و سرامیک صدیق سرام و پاسارگاد سرام آباده گفت: با راه اندازی 18 خط تولیدی، زمینه اشتغال بیش از 2 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همراهی برای رفع مشکلات کارخانه های سیمان و کاشی آباده

ضرورت همراهی برای رفع مشکلات کارخانه های سیمان و کاشی آباده