مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-03ورزشي

کنایه یک خبرنگار به صدری: در کلاب هاوس درباره همه چیز حرف می زنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مجید صدری پیش از حضور در جلسه مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درمورد انتخاب نشدن کارگزار از طریق مزایده و اینکه قرار است از طریق ترک تشریفات مشخص شود، - کنایه یک خبرنگار به صدری: در کلاب هاوس درباره همه چیز حرف می زنید! مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در راه جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال، با خبرنگاران همراه شد و با آنها کمی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مجید صدری پیش از حضور در جلسه مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درمورد انتخاب نشدن کارگزار از طریق مزایده و اینکه قرار است از طریق ترک تشریفات مشخص شود، گفت: کار قانونی که باید انجام می دادیم، انجام دادیم.

صدری درمورد آخرین وضعیت پرداخت طلب گابریل کالدرون و اینکه این موضوع دغدغه هواداران پرسپولیس است، گفت: اجازه بدهید ابتدا به این جلسه برویم.

یکی از خبرنگاران خطاب به سرپرست پرسپولیس گفت:شما شب ها در یکی از برنامه های شبکه های اجتماعی (کلاب هاوس) در مورد همه چیز صحبت می کنید اما به خبرنگاران پاسخ نمی دهید سرپرست باشگاه پرسپولیس به این صحبت واکنشی نشان نداد و به راهش ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه یک خبرنگار به صدری: در کلاب هاوس درباره همه چیز حرف می زنید!

کنایه یک خبرنگار به صدری: در کلاب هاوس درباره همه چیز حرف می زنید!