مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-03سياسي

وضعیت فارس در زمینه اعتیاد و موادمخدر خوب نیست/ لزوم تهیه آمارهای دقیق


استاندار فارس ضمن گلایه از عملکرد و اقدامات اجرایی شده در مبحث مبارزه با موادمخدر، تاکید کرد که وضعیت کنونی در حوزه مواد مخدر به هیچ وجه خوب و شایسته فارس نیست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن گلایه از عملکرد و اقدامات اجرایی شده در مبحث مبارزه با موادمخدر، تاکید کرد که وضعیت کنونی در حوزه مواد مخدر به هیچ وجه خوب و شایسته فارس نیست.

محمدهادی ایمانیه با تاکید براینکه اعتیاد در حوزه مسائل اجتماعی، از اولویت های مهم محسوب می شود و به این مبحث توجه ویژه ای خواهد شد، گفت: اعتیاد یکی از مشکلات اساسی کشور و به تبع آن فارس و زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس، با تاکید براینکه نگاه ناامیدانه و تعارفات بی فایده، نمی تواند پاسخ مناسبی به کمبودها و کاستی های این حوزه باشد، خواستار ورود جدی همه دستگاه های مسئول به موضوع اعتیاد و مبارزه با موادمخدر شد.

او با اشاره به اینکه همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس باید با نگاه مثبت و طرح و برنامه برای انجام تکالیف قانونی وارد میدان شوند، افزود: به هیچ وجه نباید احساس بن بست در نگاه متصدیان و مسیولان نسبت به موضوع اعتیاد وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فارس در زمینه اعتیاد و موادمخدر خوب نیست/ لزوم تهیه آمارهای دقیق

وضعیت فارس در زمینه اعتیاد و موادمخدر خوب نیست/ لزوم تهیه آمارهای دقیق