مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-03پزشكي

وضعیت بیماری کووید19 در جنوب کرمان امیدوارکننده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آخرین وضعیت کووید19 را با 17 بیمار بستری در جنوب کرمان امیدوارکننده عنوان کرد.

- دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا شرایط فعلی بیماری کووید19 در جنوب کرمان را نسبت به ماه های قبل مثبت ارزیابی کرد و افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون مردم وضعیت بیماری کرونا را آرام کرده، هر چند عده ای به سمت عادی انگاری رفته اند که این زنگ خطری است و کادر بهداشت و درمان باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی از آغاز واکسیناسیون تکمیلی سرخک از هشتم آبان ماه به مدت دو هفته خبرداد و اظهار کرد: واکسیناسیون سرخک برای کودکان 9 ماه تا 7 سال آغاز شده و یک لکه گیری در مناطقی است که ضرورت داشت.

مکارم درباره صحبت هایی مبنی بر در پیش بودن پیک ششم در کشور مطرح است و تغییراتی در روند بیماری اتفاق افتاده، گفت: خوشبختانه در جنوب کرمان هنوز شرایط کاملا آرامی داریم و تقریبا از 53 بیمار بستری در هفت شهرستان بستری هستند، فقط 17 مورد بستری کووید مثبت داریم که امیدواریم کمتر شود و شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مردم اطمینان داد که زیرساخت های واکسیناسیون فراهم است، گفت: به همت کادر بهداشت و درمان زیرساخت های خوبی فراهم شده و واکسن و فضا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیماری کووید19 در جنوب کرمان امیدوارکننده است

وضعیت بیماری کووید19 در جنوب کرمان امیدوارکننده است