مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-03اقتصادي

افزایش قیمت کالاهای اساسی ارتباطی با ستاد تنظیم بازار ندارد


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با تاکید بر اینکه برنج ایرانی در دستور کار نظارت ستاد تنظیم بازار نیست و قیمت گذاری آن بر اساس عرضه و تقاضا است، - ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با تاکید بر اینکه برنج ایرانی در دستور کار نظارت ستاد تنظیم بازار نیست و قیمت گذاری آن بر اساس عرضه و تقاضا است، گفت: یکی از مشکلات موجود در بازار کالاهای اساسی، تعیین قیمت های دستوری است.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط نابسامان بازار کالاهای اساسی و افزایش قیمت این دسته از کالاها، اظهار کرد: پارامترهای مختلفی از تولید محصول تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد بر قیمت کالاها اثر گذارند و شاید یکی از موارد قیمت تمام شده باشد، اما با برنامه های وزارت صمت بر اصلاح شبکه توزیع تلاش می کنیم ضعف های این شبکه را پوشش دهیم.

وی گفت: در حال حاضر سامانه جامع تجارت وزارت صمت، اولویت نخست این وزارتخانه شده و تمام کالاهای صنعتی زیرمجموعه این وزارتخانه را پوشش می دهد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت تمام کالاهایی موجود در بازار ارتباطی با تنظیم بازار ندارد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای کنترل قیمت ها و بازار داریم، اما برخی شرایط و اتفاقات خارج از دامنه اختیارات ستاد تنظیم بازار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کالاهای اساسی ارتباطی با ستاد تنظیم بازار ندارد

افزایش قیمت کالاهای اساسی ارتباطی با ستاد تنظیم بازار ندارد