مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-03ورزشي

مربیان ورزشی، الگوی رفتاری ورزشکاران هستند


مربیان رشته های مختلف ورزشی، الگویی برای منش و رفتار ورزشکاران در میادین ورزشی هستند.

- علی میرزایی شامگاه سه شنبه 11 آبانماه در آیین تجلیل از مربیان ورزشی ورزش های همگانی، کوهنوردی و دوومیدانی که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مربی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ساوه برگزار شد، اظهار کرد: مربیان ورزشی الگوی جوانان و ورزشکاران هستند و رفتار و منش آنها الگویی برای تربیت جسمی و روحی جوانان و ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه مربیگری یک نوع شغل یا کار نیست بلکه نوع عشق و احساس برای تربیت ورزشکار است، افزود: مربیان رشته های ورزشی مایه مباهات و افتخار ورزش کشور هستند و با حداقل امکانات و زیرساخت ها برای تربیت، آموزش و پیشرفت ورزشکاران تلاش می کنند.

فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا جامعه ورزشی را دچار خسران و آسیب کرد و فعالیت بسیاری از اماکن ورزشی و تفرجگاهی مختل شد، افزود: کرونا سبک زندگی ما را حتی در حوزه آموزش تغییر داد اما مربیان ورزشی حتی در شرایط کرونایی با استفاده از ابزارهای آموزشی غیرحضوری و ترکیبی دست از آموزش برنداشتند.

وی افزود: ورزش از شاخصه های توسعه کشور است و جامعه ای در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می گیرد که به سلامت جسم و روح توجه داشته باشد میرزایی با تاکید بر اینکه ساوه مهد ورزش است و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان ورزشی، الگوی رفتاری ورزشکاران هستند

مربیان ورزشی، الگوی رفتاری ورزشکاران هستند