مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-03سياسي

کمربند سبز منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد می شود


منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با ایجاد کمربند سبز و اولویت قرار دادن توجه به محیط زیست و زیبایی منطقه، فصل جدیدی از فعالیت های خود را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، اولین نشست کارگروه فضای سبز منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، فرخ بهرامی مشاور فضای سبز در مناطق و شهرک های صنعتی،  مدیر منابع طبیعی شهرستان رفسنجان و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه فضای سبز برگزار شد.

در این جلسه روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اهمیت توجه به محیط زیست، توجه به فضای سبز منطقه و ایجاد کمربند سبز برای این منطقه را دارای اهمیت دانست و گفت: نقشه راه منطقه در بحث فضای سبز باید مشخص شود و منابع موجود اعم از آب و خاک و .

را باید در نظر بگیریم.

بهرامی کارشناس، مشاور و مجری پروژه های فضای سبز با اشاره به تاغ کاری در مسیر رفسنجان - باغین و کرمان اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم، تاغ، گونه مناسبی برای بافت مسکونی و شهری نیست، چون به محض اینکه سن تاغ از حدی بالاتر می رود شروع به خشک شدن می کند.

وی از فضای سبز شهرک صنعتی رفسنجان یاد و کرد و ادامه داد: در رفسنجان مسیر رودخانه ای که موازی شهرک صنعتی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند سبز منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد می شود

کمربند سبز منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد می شود