مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-03فناوري

شرکت زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال را آغاز کرد


شرکت ارتباطات زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور را آغاز کرد.

- به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، پروژه تبیین الزامات، تدوین نقشه راه و طراحی الگوی حرکت شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سازمان دیجیتال و نوآور با همکاری گروه خدمات و محتوای الکترونیکی پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست تدوین است.

انجام این پروژه در 5 فاز برنامه ریزی شده که فاز اول تدوین برنامه مدیریت پروژه و چهار فاز بعدی که بخش های اصلی پروژه را در برمی گیرند، شامل تدوین نقشه راه و الگوی تحول دیجیتال چارچوب مدیریت نوآوری، طراحی سامانه داشبورد مدیریتی شرکت زیرساخت و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط می شود.

با توجه به سرعت تغییرات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین نیاز به ایجاد چابکی در روند برنامه ریزی و نقش آفرینی در این حوزه، با اجرای این پروژه انتظار می رود موانع و چالش های پیش روی تحقق سازمان دیجیتال مانند درک مفهوم تحول دیجیتال، رهبری و حکمرانی دیجیتال، فرهنگ دیجیتال، مهارت و استعداد دیجیتال، شناسایی شده و با برنامه ای مدون و منسجم، نقشه راه حرکت به سوی آن تدوین شود.

با اجرای موفق این پروژه انتظار می رود مسیر ارتقا وضعیت فعلی شرکت ارتباطات زیرساخت برای گذار به سازمان دیجیتال و نوآور ترسیم شده و فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال را آغاز کرد

شرکت زیرساخت حرکت به سمت سازمان دیجیتال را آغاز کرد