مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-03اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی برقراری پروازهای فرودگاه بیرجند را پیگیری کرد


استاندار خراسان جنوبی در پی لغو پروازهای تهران - بیرجند - مشهد و بالعکس از فرودگاه بیرجند، رفع این مشکل را در گفت و گو با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پیگیری کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در پی لغو پروازهای تهران - بیرجند - مشهد و بالعکس از فرودگاه بیرجند، رفع این مشکل را در گفت و گو با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پیگیری کرد.

حمید ملانوری در دیدار با علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هما در تهران با تشریح شرایط استان گفت: خراسان جنوبی، استانی با ظرفیت های بکر و بنام در زمینه های گردشگری، معدن، مرز و کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: برای بهره برداری هرچه بیشتر و بهتر از این ظرفیت ها، برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته که از آن جمله می توان به سیاست های ستاد توسعه خاوران اشاره کرد که با هدف جلب و جذب سرمایه گذاران در همین راستا راه اندازی شده است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با فعال شدن این ستاد، سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط کشور برای حضور و فعالیت در حوزه های مختلف ترغیب شده اند.

وی گفت: مدیریت استان در پاسداشت این سرمایه گذاری، خود را مکلف کرده برای حضور سرمایه گذاران و کیفیت بخشی به روند کارهایی که آغاز کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی برقراری پروازهای فرودگاه بیرجند را پیگیری کرد

استاندار خراسان جنوبی برقراری پروازهای فرودگاه بیرجند را پیگیری کرد