مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-03پزشكي

وضعیت واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است


فرماندار بوشهر با بیان اینکه وضعیت واکسیناسیون در استان مطلوب است گفت: تلاش مدافعان سلامت استان بوشهر در راه تأمین سلامت فردی و اجتماعی مردم، - پدافند غیرعامل در نظام سلامت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوشهر هستیم اضافه کرد: می طلبد همگان برای قطع زنجیره ویروس کرونا و جلوگیری از موج ششم کرونا در استان بوشهر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و مردم نیز از عادی انگاری بپرهیزند.

جمشیدی بابیان اینکه در شرایط حاد شیوع بیماری منحوس کرونا، زحمات کادر درمان بسیار بزرگ و مثال زدنی و شایسته تقدیر و تحسین است گفت: تلاش و کوشش مدافعان سلامت در راه تأمین سلامت فردی و اجتماعی مردم پدافند غیرعامل در نظام سلامت است.

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت در دو سال گذشته با این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند و همه مردم قدردان خدمات و فعالیت شبانه روزی پزشکان، پرستاران و سایر مدافعان سلامت هستند.

جمشیدی بابیان اینکه تکریم خانواده های شهدا یکی از راه های زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: امروز مدافعان سلامت زمینه های امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می سازند و با ایثار و فداکاری هایشان در دفاع از سلامت هم وطنان صحنه های زیبایی را رقم زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است

وضعیت واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است