مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-03سياسي

بزرگترین درس 13 آبان طلوع یک اراده جدید و شکستن فضای دوقطبی جهان بود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین درس روز 13 آبان شکستن فضای دوقطبی حاکم بر جهان آن روز و طلوع یک اراده ی جدید بود.

- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی: بزرگترین درس 13 آبان طلوع یک اراده جدید و شکستن فضای دوقطبی جهان بود ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین درس روز 13 آبان شکستن فضای دوقطبی حاکم بر جهان آن روز و طلوع یک اراده ی جدید بود.

محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص راز ماندگاری روز 13 آبان با بیان اینکه این روز را باید در چارچوب زمانی خود بررسی کرد، گفت: در نظام دو قطبی آن روز، ایران به عنوان ژاندارم منطقه به نمایندگی از غرب سیاسی، عملا از دسترس و سلطه ی غرب خارج شده بود و در جریان کودتاهای مختلف علیه انقلاب اسلامی، سفارت آمریکا نقش محوری حمایت و هدایت داشت.

وی ادامه داد: اقدام دانشجویان در چنین فضا و در سالروز به رگبار بسته شدن دانشجویان و دانش آموزان توسط رژیم وابسته به آمریکا شکل گرفت که در نوع خود یک واکنش انقلابی بود لذا حمایت جسورانه ی امام خمینی(ره) از اقدام شجاعانه ی دانشجویان باعث ماندگاری این روز تاریخی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین درس 13 آبان طلوع یک اراده جدید و شکستن فضای دوقطبی جهان بود

بزرگترین درس 13 آبان طلوع یک اراده جدید و شکستن فضای دوقطبی جهان بود