مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-03اجتماعي

مدارس کرمانشاه از 15 آبان حضوری می شود؟


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای حضوری کردن مدارس منتظر اعلام نظر ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

- مجید یزدان پناه امروز(12 آبان) در جمع خبرنگاران در خصوص حضوری شدن یا مجازی ماندن آموزش ها از 15 آبان به بعد، اظهار کرد: در شرایط کرونایی کنونی نمی شود برای حضوری شدن یا نشدن آموزش ها در همه جای کشور یک نسخه واحد در نظر گرفت، لذا احتمالا ستاد ملی کرونا یک تصمیم کلی در مورد نحوه آموزش ها گرفته و ستادهای استانی هم برحسب شرایط استان در مورد نحوه آموزش ها تصمیم گیری خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه کرد: اگرچه اعتقاد داریم مدارس باید به سمت حضوری شدن بروند، اما سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است.

یزدان پناه در ادامه با اشاره به آمادگی کامل مدارس استان برای بازگشایی در صورت تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا، گفت: اگر قرار باشد از 15 آبان و یا اول آذر مدارس حضوری شوند، هیچ مشکلی برای حضوری کردن آموزش ها در مدارس استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی نداریم.

وی اشاره ای هم به حضوری بودن آموزش ها در مدارس کم جمعیت در حال حاضر داشت و گفت: هم اکنون کلیه مدارس روستایی و عشایری و نیز مدارس کم جمعیت بقیه نقاط و نیز دروس عملی هنرستانها حضوری است که دانش آموزان این مدارس بین 35 تا 40 درصد مجموع دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کرمانشاه از 15 آبان حضوری می شود؟

مدارس کرمانشاه از 15 آبان حضوری می شود؟