مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-03سياسي

تعیین تکلیف صدور پروانه ساخت زمین های قولنامه ای در استان قزوین


در حال حاضر از صدور پروانه ساخت برای زمین های قولنامه ای در شهرهای زیر 20 هزار نفر اشکالی گرفته نمی شود البته در شهرهای بالای 20 هزار نفر مانند محمودآباد و اقبالیه مشکلی وجود ندارد و پروانه صادر می شود.

- ایسنا/قزوین رییس شورای شهر قزوین گفت: در حال حاضر از صدور پروانه ساخت برای زمین های قولنامه ای در شهرهای زیر 20 هزار نفر اشکالی گرفته نمی شود البته در شهرهای بالای 20 هزار نفر مانند محمودآباد و اقبالیه مشکلی وجود ندارد و پروانه صادر می شود.

فرج الله فصیحی رامندی در صحن علنی شورای شهر قزوین که روز گذشته برگزار شد، تصریح کرد: طبق قوانین و مقررات صدور پروانه برای زمین های قولنامه ای در شهر ممنوع است و شهرداری ها مجاز به صدور پروانه نیستند، اما این موضوع سالیان سال مورد بحث است و در شهرهای زیر 20 هزار نفر اشکالی گرفته نمی شود البته در شهرهای بالای 20 هزار نفر مانند محمودآباد و اقبالیه مشکلی وجود ندارد و پروانه صادر می شود.

وی افزود: این موضوع در شورای چهارم و پنجم مطرح شده است و درنهایت در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شد، مصوبه ای داده شده است که اگر زمین های قولنامه ای شرایط خاص داشتند پروانه صادر شود که مهم ترین آن احراز قولنامه است، همچنین ملک در تصرف مالک باشد، شاکی و معترضی برای زمین نباشد، با اخذ تعهد مبنی بر پاسخگویی بر اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف صدور پروانه ساخت زمین های قولنامه ای در استان قزوین

تعیین تکلیف صدور پروانه ساخت زمین های قولنامه ای در استان قزوین