مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-03سياسي

اختیار بازگشایی ها به روسای دانشگاه ها سپرده شد


رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پاسخ به دانشجویان درباره چگونگی بازگشایی دانشگاه گفت: آخرین تصمیم در این زمینه سپردن اختیار بازگشایی ها به روسای دانشگاه هاست.

- به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان از طریق شورای صنفی دانشجویی با مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دکتر حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در پاسخ به دانشجویان درباره چگونگی بازگشایی دانشگاه گفت: رییس جمهور دستور داد که بازگشایی اتفاق بیافتد، ما هم دوست داریم که دانشگاه را کاملا باز کنیم اما دانشگاه ما، علوم پزشکی نیست، تخت بستری و امکانات درمانی نداریم و اگر خدای ناکرده دانشجویی بیمار شود، باید بیمارستان برویم.

وی افزود: نگاه مجموعه مدیران دانشگاه به بازگشایی دانشگاه است، همانطور که هر موقع شرایط خوب شده، خوابگاه ها را فعال کردیم.

اما هنوز کسی از مسئولان وزارت بهداشت بصورت شفاف تعیین تکلیف نکرده و برغم اینکه مکاتبه هم شده است.

خانکه گفت: تا کنون بیش از 10 مکاتبه با استانداری و سایر بخش ها انجام شده که تکلیف دانشگاه ها را روشن کنند، ولی کسی نمی تواند مشخص کند چرا که ویروس ناشناخته است و حرکت ویروس مشخص نیست، همانطور که طی 20 روز گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیار بازگشایی ها به روسای دانشگاه ها سپرده شد

اختیار بازگشایی ها به روسای دانشگاه ها سپرده شد