مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-03سياسي

کنگره شهدا تاکنون در 29 استان کشور برگزار شده است


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه کنگره شهدا تاکنون در 29 استان کشور برگزار شده است، گفت: در آذرماه سال جاری کنگره سه هزار شهید ایلام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد حق طلب صبح چهارشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: تا کنون 29 استان از استان های کشور، توفیق برگزاری کنگره های ملی شهدا را داشته اند و استان ایلام نیز امسال میزبان کنگره ملی شهدای استان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از روحیه شهادت طلبی و جهادی جوانان ما در هراسند، گفت: یادواره ها و کنگره های شهدا توانسته است که این امکان را فراهم کند که فرهنگ متعالی دفاع مقدس را در بین جوانان و نسل امروز نشر دهد.

سردار حق طلب عنوان کرد: اعضای کنگره بزرگداشت شهدای استان به محضر مقام معظم رهبری مشرف خواهند شد و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره مند خواهند شد.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با تاکید بر اینکه اقدامات ارزنده و شایسته ای در استان ایلام انجام شده و در حال انجام است، گفت: فعالیت های خدمت رسانی به مردم به نیابت از شهدا از جمله آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به یاد و نام شهدا، سرپرستی ایتام به نام شهدا و تهیه جهیزیه برای نوعروسان در استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدا تاکنون در 29 استان کشور برگزار شده است

کنگره شهدا تاکنون در 29 استان کشور برگزار شده است