مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-03اقتصادي

مشکلات خراسان جنوبی با پشت میزنشینی حل نمی شود


حل مسائل استان، مدیریت در صحنه و عملیاتی نیاز دارد و با پشت میزنشینی نمی توان پاسخگوی مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری خراسان جنوبی، اظهار داشت: بیش از یک سال و نیم است که بیماری برای فعالیت های توسعه ای استان و اقدام مؤثری در شکستن بروکراسی های اداری بود.

🔹ملانوری از اجرای طرح اکتشافات معدنی در استان گفت و با تأکید بر این که این اقدام که طرح گرامیداشت پدران علم استان نامیده شده، در 40 سال گذشته بی نظیر بوده، تصریح نمود: در قالب این طرح که 200 میلیارد تومان اعتبار را نیز طی یک سال به استان تزریق می کند، اتفاق خوبی در زمینه معادن رقم خواهد خورد.

🔹وی با اشاره به این که در حوزه کشاورزی نیز در راستای کیفیت بخشی به محصول پسته، اقداماتی صورت گرفته، افزود: پسته محصولی بسیار خاص و ارزآور است که ر 27 استان از جمله خراسان جنوبی تولید می شود .

🔹به گفته وی؛ ما درخراسان جنوبی با 25 هزار هکتار سطح زیر کشت،  15 هزار تن محصول پسته داشتیم که به لحاظ ریالی 2 هزار میلیارد تومان درآمد به همراه داشته است.

🔹استاندار از حضور اعضای انجمن پسته در استان گفت و اظهار داشت: با استفاده از تجارب این انجمن، باید حرکات جهشی در حوزه پسته استان ایجاد کنیم تا با استفاده از همین منابع موجود، بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خراسان جنوبی با پشت میزنشینی حل نمی شود

مشکلات خراسان جنوبی با پشت میزنشینی حل نمی شود